عکس | جشن نور شهرداری تهران در وضعیت کمبود انرژی! | بازتاب امروز
در تهران این روزها و شبها «جشن نور تهران» توسط شهرداری تهران در حالی برگزار میشود که کشور به گفتهی مسئولین دولتی با کمبود انرژی مواجه است.به گزارش بازتاب امروز، در این برنامه مجسمههای بادی نورانی و چراغهایی که به درختها و پیادهروها و روی نهر بین بلوار کشاورز است حتی در روز نورانی شدهاند.این در حالی است که مسعود پزشکیان رئیس جمهور، دو روز پیش در حرکتی نمادین برای نشان دادن وضعیت انرژی و درخواست صرفه جویی از مردم، در بین جلسهای با چند مسئول، کت از تن خود درآورد و با تیشرت نشست.









انتهای پیام
